فیلمی در مورد اسراف و مصرف ناصحیح آب
این ویدئوی تبلیغاتی درصدد نمایش ارتباط میان اسراف (درست مصرف نکردن) و کمبود آب آشامیدنی در جهان است. این ویدئو می تواند شروع خوبی برای گفتگو در مورد مصرف صحیح آب باشد. بعد از نمایش ویدئو با پرسش یک سئوال بازپاسخ مانند «از دیدن فیلم چه چیزی متوجه شدید؟» آنها را ترغیب کنید تا در مورد برداشت ها و مشاهدات خود گفتگو کنند.
همچنین پس از دیدن فیلم می توانید از دانش آموزان بخواهید پیشنهاداتی را برای مصرف صحیح آب در هنگام مسواک زدن فهرست کنند.
تلفیق با فارسی : در پایان می توانید از دانش آموزان بخواهید که برای این فیلم نام مناسبی انتخاب کنند.
تلفیق با ریاضی (موضوع تناسب ـ برای دانش آموزان کلاس پنجم و ششم) : از دانش آموزان بخواهید که همزمان با مسواک زدن شیر آب را باز گذاشته و مقدار آب اسراف شده را اندازه بگیرند. آنها می توانند جواب خود را براساس لیتر و یا تعداد لیوان بیان کنند. سپس از آنها بخواهید حساب کنند که اگر یک نفر به این شکل مسواک بزند در طول یک روز، یک هفته، یک ماه و یک سال چه اندازه آب هدر خواهد رفت. می توان همین محاسبات را برای جمعیت کل کشور نیز حساب کرد. حتی می توان از آنها خواست که مشخص کنند این هدر رفت چه اندازه خسارت مالی خواهد داشت)