مشاهده یک کلاس واقعی ـ آیا این یک حشره است؟
بروز رسانی شده در تاریخ ٣١ مرداد ١٤۰١
٧
٣٣٧
زمان تقریبی ویدئو
17
دقیقه
اشتراک گذاری

مشاهده یک کلاس واقعی ـ آیا این یک حشره است؟

ثبت نظر
از طریق فرم زیر میتوانید نظر خود را در رابطه با این مطلب ثبت نمایید
با ثبت نظر، ضمن اشتراک ایده خود میتوانید امتیازاتی را در باشگاه رافا کسب کنید.
نظر شما پس از ثبت توسط تیم رافا بررسی، ارزیابی و پاسخ داده خواهد شد.
نظراتی که دارای ارزش علمی بوده و حرف تازه ای برای گفتن دارد چنین نظراتی میتواند منبعی برای یادگیری سایرین باشد.
در صورتی که کاربر ثبت نام کرده باشد، با ثبت چنین نظری، 1 امتیاز دریافت خواهد کرد.
نظرات کاربران
در ادامه میتوانید نظرات کاربران را مشاهده کنید
کاربران ناشناس :
سلام اینطور که متوجه شدم می توان گفت که درمرحله بسط که موقعیت جدیدی ایجادمی کنیم بازهم بعد از آن توضیح وتفسیر راداریم و بچه ها گفتگوی نقادانه می کنند و همچنین نقاشی ونمودار دراین مرحله هم تکرارمیشود
پاسخ : سلام.
در هر مرحله ای که کاوش اتفاق می افتد، بعد از آن میتوان مرحله توصیف و تفسیر را انجام داد. در حقیقت مرحله توصیف به نوعی مکمل مرحله کاوش است.
در مرحله توصیف ، دانش آموزان آنچه را «کاوش» کرده اند، توصیف می کنند و لذا بدون داشتن مرحله توصیف، مرحله کاوش به طور کامل محقق نمی گردد.
حال اگر دانش آموزان در مرحله توسعه با موقعیت جدیدی مواجه شدند که نیاز به کاوش دارد، در ادامه میتوان از آنها خواست که کاوش خود را توصیف کنند.
کاربران ناشناس :
سلام یکی از مواردی که برام جالب و آموزنده بود به نظرم امدمعلم این کلاس دفترچه فعالیت برای علوم تهیه کرده یا با این فیلم به نظرم تهیه دفترچه فعالیت های علوم یک ایده خوب میتواند باشد چون با این کار معلم هم از قبل درباره‌ی تمامی فعالیت های درس فکر میکند و درس هدفمند تر ارایه میشود و هم اینکه کاربرگ ها و تمامی فعالیت ها همیشه در دسترس دانش آموزان است
پاسخ : سلام
دقیقاً درست است. وجود یک مجله یا دفترچه علوم که به تدریج کامل می شود میتواند در جمع بندی مطلب مفید باشد.
ممنون بابت اشتراک نظر