مشاهده یک کلاس واقعی ـ تابلوهای گفتگو
در سومین گام از روش کاوشگری، دانش آموزان آنچه کاوش کرده اند را برای دیگر دانش آموزان توضیح می دهند. این اتفاق فرصتی است برای معلم تا میزان یادگیری هر یک از دانش آموزان را رصد کند. همچنین فرصتی را فراهم می کند تا دانش آموزان در خلال شنیدن نظرات دیگران، یادگیری خود را کامل کنند.
علاوه بر این موارد، یک اتفاق مهم دیگر نیز رخ می دهد. در ویدئوی این بخش به این اتفاق مهم خواهید پرداخت یعنی گفتگوی فعال و نقادانه.
و استفاده از ابزاری جذاب و کاربردی تحت عنوان «تابلوهای گفتگو» را در یک کلاس واقعی خواهیم دید.
علاوه بر این موارد، یک اتفاق مهم دیگر نیز رخ می دهد. در ویدئوی این بخش به این اتفاق مهم خواهید پرداخت یعنی گفتگوی فعال و نقادانه.
و استفاده از ابزاری جذاب و کاربردی تحت عنوان «تابلوهای گفتگو» را در یک کلاس واقعی خواهیم دید.