مداد شمعی های آب شده
یاد گرفتیم که یکی از مهمترین اهداف مرحله درگیر «ایجاد سئوال» است. اما سئوال اینجاست که چطور باید به این هدف رسید.
در این ویدئو در مورد این هدف بیشتر خواهیم شنید و سری خواهیم زد به یک کلاس واقعی و خواهیم دید که چطور معلم سعی می کند ذهن دانش آموزان را با یک سئوال درگیر کند.
یکی از ویژگی های این کلاس این است که معلم سعی دارد با استفاده از یک تجربه «دست اول» چالشی را برای دانش آموزان بوجود آورد. یعنی از اتفاق که برای خودش افتاده کمک می گیرد تا مرحله درگیر کردن را انجام دهد.
تجربیات دست اول ، تجربیاتی هستند که برای ما ملموسند. یا برای خودمان اتفاق افتاده و یا در نزدیکی ما رخ داده است. تجربیاتی هستند که برای ما معنادارند و ما آنرا جزئی از زندگی روزمره خود می دانیم.
در این ویدئو در مورد این هدف بیشتر خواهیم شنید و سری خواهیم زد به یک کلاس واقعی و خواهیم دید که چطور معلم سعی می کند ذهن دانش آموزان را با یک سئوال درگیر کند.
یکی از ویژگی های این کلاس این است که معلم سعی دارد با استفاده از یک تجربه «دست اول» چالشی را برای دانش آموزان بوجود آورد. یعنی از اتفاق که برای خودش افتاده کمک می گیرد تا مرحله درگیر کردن را انجام دهد.
تجربیات دست اول ، تجربیاتی هستند که برای ما ملموسند. یا برای خودمان اتفاق افتاده و یا در نزدیکی ما رخ داده است. تجربیاتی هستند که برای ما معنادارند و ما آنرا جزئی از زندگی روزمره خود می دانیم.
تجربیات دست اول بهترین نقطه شروع برای فرآیند تدریس هستند.
از آنجا که قرار است به یک کلاس واقعی سر بزنیم، مثل همیشه، برای ثبت «آنچه برایم جالب بود، آنچه یادگرفتم» میتوانید از کاربرگ مربوطه استفاده کنید.